Sıkça Sorulan Sorular

Bibakım evinizin veya ofisinizin rahatlığında arabanız için bakım hizmeti sağlar.

Gerçekleştirdiğimiz hizmetlerimiz hakkında en sık karşılaştığımız sorulardan birkaçını burada bulabilirsiniz.

Servis ile ilgili;

Araç bakımını gerçekten benim istediğim yerde yapabiliyor musunuz?

Evet, tüm araç bakım işlemlerini ( periyodik bakım, balata değişimi vb. ) evinizin veya işyerinizin otoparkında hatta aracınızı park ettiğiniz herhangi bir yerde yapabiliyoruz.

Hizmet için bir rapor sunuyor musunuz?

Servis işleminin sonlanması ile birlikte müşterilerimize ücretsiz sunduğumuz check-up hizmetimize ait raporu e-mail ile paylaşıyoruz. İlgili raporda yapılan işlemleri ve sonrasında yapılması gereken işlemler ile ilgili tavsiyelere ulaşabilirsiniz.

Aldığım hizmetin kalitesinden nasıl emin olabilirim?

Evet. Yapılan işlem ve kullanılan malzeme için 10.000 km veya 1 yıl garanti sunulmaktadır. Ayrıca servis hizmetine ait fotoğraflar isteğiniz doğrultusunda sizin ile paylaşılır.

Aracım için hangi hizmetleri Bibakım'dan alabilirim?

Periyodik bakım, fren balata değişimi, akü değişimi gibi birçok hizmeti mobil olarak alabilirsiniz. Sunulan hizmetlere buradan ulaşabilirsiniz.

Hizmetler ile ilgili daha fazla bilgi için 0850 308 30 30 müşteri hizmetleri telefonunu ya da info@bibakim.com.tr mail adresini kullanabilirsiniz.

Aracımda arıza var ancak ne olduğunu bilmiyorum. Nasıl hizmet alabilirim?

Online olarak kontrol randevusu oluşturup ekiplerimizin aracın olduğu yerde arıza tespiti yapmasını sağlayabilirsiniz. Tespit sonunda yerinde yapılacak hizmet ile sorun çözüme ulaştırılır. Eğer farklı bir yedek parça ihtiyacı söz konusu ise tekrar bir randevu oluşturulur ve ilgili arıza, yerinde randevu tarihinde giderilir. Arızanın ekiplerimiz tarafından çözülmesi durumunda arıza tespit randevusu bedeli, alınan hizmet bedelinden düşülür.

Not: Arıza tespit randevusu için hizmetler menüsünden muayene öncesi kontrol sekmesini kullanabilirsiniz.

Aracım için hangi yedek parçalar kullanılıyor?

Aracınız için online olarak sizin tercih ettiğiniz markalara ait uygun yedek parçalar randevu oluştururken paylaşacağınız araç bilgileri ve şase numarasına göre özenle seçilip bakım işlemi sırasında kullanılır.

Yerinde çözümlenemeyen arızalar için nasıl bir hizmet sunuluyor?

Aracınız için gerekli birçok bakım ve onarım hizmetini mobil olarak çözmek ile beraber, yerinde çözülemeyen arızalar için aracınızı sizin için alıyor ve gerekli bütün işlemleri yapıp size teslim ediyoruz. Bu sayede tamir işlemleri için zaman harcamanızın önüne geçiyoruz.

Teknisyenleriniz bakım için gerekli ekipman ve yedek parçaya sahip mi?

Evet, teknisyenlerimiz talep edilen bakım hizmetini gerçekleştirmek için bütün gerekli ekipmana sahiptir. Ayrıca uzman ekipler işlem için ilgili adrese ulaştıklarında yanlarında sizin aracınıza uygun ve onaylı ürünler bulunur.

Fiyat ve Ödeme ile ilgili;

Aldığım hizmet için faturalama nasıl olacak?

Hizmet alımı sonrası ilgili işleme ait faturanız tarafınıza e-mail olarak gönderilecektir. Fatura ile birlikte ücretsiz gerçekleştirdiğimiz check-up raporunu da aynı yöntem ile tarafınıza iletiyoruz.

Online olarak verilen fiyatlara ek bir ücret işlem sonrası öder miyim?

Eğer sizin onayınız ile farklı bir işlem yapılmıyor ise tarafınıza online sunulan fiyatlar üzerinden ücretlendirme gerçekleştirilir. Hizmet sırasında teknisyenlerimiz tarafından tespit edilen arıza veya ek hizmetler için bilgilendirme yapılır ve onayınız ile işlem gerçekleştirilir.

Mobil hizmet için extra bir ödeme yapmalı mıyım?

Hayır. Çalışma modelimiz doğrultusunda sağladığımız yerinde bakım hizmetimiz için extra bir ödeme yapmanıza gerek yok. İlgili hizmet fiyatları müşteri memnuniyetinin üst seviyede tutulması için rekabetçi bir yaklaşım ile belirlenmiştir. 

Talep edilen hizmete ait fiyatlandırma nasıl belirleniyor?

Tarafınıza online paylaşılan fiyatların tamamı aracınıza ve seçmiş olduğunuz yedek parça markalarına göre belirlenmiştir. İlgili fiyatlar araç ve yedek parça markasına göre değişmektedir.

Ödemeyi servis günü başka bir kart ile yapabilir miyim?

Evet. İsterseniz hizmet alımı sonrası ekiplerimizden böyle bir talepte bulunabilir ve ödemenizi size ait başka bir kart ile yapabilirsiniz.

Talep ettiğim hizmet için ödemeyi nasıl yapabilirim?

Randevu talebinizi onaylamak için kredi kartı bilgilerinizi alıyoruz. Ancak teknisyenlerimizin işlemi tamamlamasından sonra kartınızdan ilgili hizmet bedelini sizin onayınız ile tahsil ediyoruz. İşlem tamamlanmadan kredi kartınızdan herhangi bir tahsilat yapmıyoruz. Bu süreçte kredi kartı bilgileriniz işlem tamamlanana kadar İyzico ‘ın yüksek güvenlik ve koruma sağlayan sisteminde saklanacaktır. Kredi kartınıza ait bilgiler kesinlikle web sitemiz de saklanmamakta ve kayıt altına alınmamaktadır. 

Randevu ile ilgili;

Randevu iptalini nasıl yaparım?

Servis talebinizi randevu saatinden 24 saat öncesine kadar iptal edebilirsiniz. Eğer servis saatine 24 saatten az bir süre kalmış ise 50 TL randevu iptal ücreti tarafınıza yansıtılır. Randevu iptal talebini müşteri hizmetlerimize ( 0850 308 30 30 ) veya info@bibakım.com.tr adresine iletebilirsiniz. Randevunuzu iptal etmek istemezseniz başka bir gün ve saat için revize edebilirsiniz.

Hangi tarih ve saat için randevu oluşturabilirim?

Online randevunuzu hafta içi ve Cumartesi 09:00 – 19:00 saat aralığını için alabilirsiniz. Randevu alacağınız tarih için uygun olduğunuz farklı saat aralıklarını belirterek randevu oluşturabilirsiniz. Müşteri hizmetlerimiz randevu öncesi size ulaşarak sizin için en uygun zamanı belirleyecektir.

Nasıl randevu oluşturabilirim?

Bibakım web sitesi üzerinden araç, hizmet, lokasyon ve tarih seçimi yaparak online randevunuzu oluşturabilir ve hizmete ait fiyatları görebilirsiniz.

Sorunuzun cevabını bulamadıysanız bize hemen ulaşabilirsiniz;

Hızlı Fiyat Teklifi Al
HIZLI FİYAT TEKLİFİ AL